Betingelser for brug af VPN-Byen’s services

Sidst opdateret: Juni 2020


1. Betegnelser

  • Brugeren (dig) betegnes som Kunden, Du, Brugeren
  • VPN-Byen.dk (os) betegnes som WNB A/S, VPN-Byen.dk A/S, Vi, Os.

2. Priser, betaling mv.

  1. Alle priser er oplyst i danske kroner og inkl. evt. moms.
  2. Moms beregnes på basis af anvendelsesland.
    For virksomheder med momsnummer beregnes der altid 25% dansk moms.
  3. 1 måned svarer til 30 dage.

3. Automatisk forlængelse

  1. Du bliver ikke automatisk tilmeldt automatisk forlængelse
  2. Kontoen bliver forlænget når den når ned på 7 dage.
    Vi trækker herefter det aftalte beløb og tilføjer 30 dage til kontoen.
  3. Opsigelse kan ske på vores hjemmeside indtil den dato hvor forlængelsen gennemvores. Opsigelse kan ligeledes ske ved at kontakte vores support. Opsiges der ved at kontakte support er opsigelsen ikke trådt i kraft før det er bekræftet af vores support.
  4. Der er ingen fortrydelsesret på automatiske forlængelser.

4. Ikke tilladt forbrug & support

  1. Du må kun være logget ind med din bruger fra et apparat ad gangen, medmindre der er indgået en aftale om flere samtidige logins.
  2. VPN-Byen.dk A/S stiller kundeservice til rådighed inden for vores normale åbningstider der adviseres på vores hjemmeside. Kundeservice yder support på følgende operativsystemer: Windows, Mac, iOS og Android. Vi forbeholder os retten til ikke at yde support på andre operativsystemer.

5. Fortrydelsesret

  1. Du har 14 dages fortrydelsesret, under undtagelse af automatiske forlængelser og når servicen er taget i brug over 30 minutter.

6. Fortrolige oplysninger og personlige data

  1. De oplysninger der indtastes på VPN-Byen.dk er udelukkende for at sikre, at vi VPN-Byen.dk A/S kan kontakte brugeren, hvis dette findes nødvendigt.
  2. Dine oplysninger vil aldrig blive videregivet til en tredje-part.
  3. Efter dit abonnement er udløbet – og der er gået 1 år – vil dit abonnement & konto blive slettet fra systemet.
  4. Dit kodeord er personligt og må ikke videregives. Sker dette hæfter du selv for evt. misbrug af adgangen til vores servere.
  5. Kunden er forpligtet til at oplyse VPN-Byen.dk A/S om eventuelle ændringer af sine personlige data.
  6. Vi foretager ikke sessionslogning. Vi logger udelukkende den IP adresse der bruges under betaling.

7. Logning

Vi henviser til vores Cookie & Persondatapolitik

8. Kundens forpligtelser

  1. Finder du eventuelle fejl i systemet, som kan medføre skade på VPN-Byen.dk A/S' servere eller systemer, bedes du underrette VPN-Byen.dk A/S om dette hurtigst muligt.
  2. Alle oplysninger der indtastes igennem vores bestillingsformular mv. må ikke være falske, konstateres dine oplysninger falske, vil du modtage en henvendelse. Oplyser du ikke rette oplysninger, forbeholder vi os retten til at lukke din konto uden refundering.

9. Ansvar

  1. VPN-Byen.dk A/S kan ikke stilles til ansvar for nedetid, datatab eller en brugers færden på internettet.
  2. VPN-Byen.dk A/S kan ikke stilles til ansvar for kundens evt. langsomme og/eller ustabile internetforbindelse.

10. Rettigheder

  1. VPN-Byen.dk A/S forbeholder sig retten til at lukke din konto øjeblikkeligt uden varsel og uden refundering, i tilfælde af ulovlige hændelser.
  2. VPN-Byen.dk A/S forbeholder sig retten til at lukke din konto øjeblikkeligt uden varsel og uden refundering, i tilfælde af brud på disse betingelser.

11. Ændringer af disse betingelser

VPN-Byen.dk A/S kan til enhver tid og uden varsel ændre betingelserne med virkning efter 30 dage.
Væsentlige ændringer vil blive annonceret via e-mail.

Ønsker du ikke acceptere de nye ændringer i betingelserne, bedes du selv informere VPN-Byen.dk A/S om dette. Din konto vil derefter blive slettet, og refundering aftales med VPN-Byen.dk A/S.


Klagemuligheder – oversigt og links:
Oplever du et behov for at klage over et produkt eller en service, du har købt hos VPN-Byen, kan du sende en klage til vores kundeservice på support@vpn-byen.dk.
Hvis du herefter ikke mener at vores kundeservice, har behandlet din klage i overensstemmelse med dine forventninger, kan der yderligere sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores email adresse: support@vpn-byen.dk
wave